Drar till Växjö

Idag flyttar min bror till Växjö.. Vilket jag inte gillar! Står honom ganska nära o jag kommer sakna honom.
Annars har det inte hänt så mycket i mitt liv, börjat skolan och lite så.
Bye

Tävling till Iphone!!

tänkte vara med i en tävling, praktiska saker till Iphones.
Just nu är det ett par vantar som funkar super till vintern!
 
för att komma till tävlingen klicka här. och där kan du läsa mer! 

Ny musik

 
 
 
 
 
 
 
Låtar som jag nu spelar på piano:
 

To have a hell

- när du blivit sviken
- när det inte går som du har tänkt dig eller vill
- Hjärtat krossat
- skolan börjar
- läxor
- Privat skit

Friday night

Ikväll drar jag till La, my home town. (Landskrona)
party tonight med litta kräftor och räkor! mysigt värre
 
älskar mitt hår, Slingade de igår och blev sjukt nöjd! 
(har inte lockat eller något) mitt naturliga!
vad händer för er ikv?

Skönhets tips!

Svårt att få snygga böjda ögonfransar?
 
- Testa att värma upp ögonfransböjaren med en hårtork innan du börjar att böja. Det blir lättare
 
Slut på eyelinern?
 
-Ni kan ta en smal pensel och doppa i mascaran (vilken mascara som helst) funkar riktigt bra!
 
 

Vill tillbaka till paradiset ♥

Påväg till jobb

Ett litet inlägg från mobilen, sitter just nu på tåget till Landskrona.. Jobbedag -.-
I förrgår fick jag ett as snyggt skal till min mobil från Marcus ❤

Veckans fotoblogg

Otroliga bilder! Checka in på hennes blogg här

Bästa serien

Älskar denna serien! Fast det är ändå typ över 100 avsnitt
haha är ganska trött efter träningen ikv. Höll på en halvtimme extra men de var värt de. Vi har äntligen fått en tränare! Hon har varit med i a-klassen (bäst av allt) så hon är redigt bra 
Rekommenderar en serie till er, grym
Ska se ett avsnitt till sen blir det sova! Godnatt 

Tävling

Tävling om ett iphone skal som man själv designar.
Om du också vill vara med klicka här så kommer du till Johannas blogg.

Träning

Första badminton träningen av denna sesongen började igår. Skit kul men ändå sjukt jobbigt.
Vi var 16 st! wow säger jag. Förra sesongen var vi runt 4 st på varje träning. 
Träningsvärk i ryggen har man idag men det är bara bra!
Ikv blir det bio med en kompis.SPIDER MAN yeah
en bit av klubben

helt ny design

hejsan, tänkte göra en ändring på hela bloggen och de har jag gjort nu!
och blev faktiskt riktigt riktigt nöjd
|
|
v

Lomma med ❤

Idag har jag varit i Lomma med Marcus, han e en liten gullegris haha ❤ Vi hade en mysig kväll i solnedgången, grilla och mös.

RSS 2.0